Следующая статья

Радиоисследование 2015. Подведение итогов.(13 января 2016 в 15:53)

«Радіокомітет» обирає нового дослідника з трьох претендентів

У вересні завершився прийом заявок на участь у конкурсі відкритих пропозицій на проведення єдиного галузевого вимірювання радіослухання в Україні. Заяви на участь у тендері подали три дослідницькі компанії — GfK Ukraine, TNS Україна та Factum Group Ukraine. Результати конкурсу будуть оголошені до 27 жовтня 2015 р. Переможець озпочне основне дослідження на замовлення міжгалузевого об’єднання «Радіокомітет» у січні 2016 року. Про це повідомляє Радіокомітет.
Нагадаємо, у «Радіокомітет», в який входять найбільші радіохолдинги України — група ТАВР, «Український медіа холдинг», мережеві рекламні агенції — Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, — та, у якості керівного партнера, — Незалежна асоціація телерадіомовників, цього року додались ще два радіохолдинги — Business Radio Group (мережеві станції «Шансон», «Любимое радио», DJFM, «Перець FM» і локальні «Бізнес радіо», «Рабинович FM») та «Люкс» (радіостанції «Люкс FM» та «Радіо 24»), а також два рекламних агентства — UMG (UniversalMediaGroup) та RadioExpert.
Від переможця тендеру «Радіокомітет» очікує збереження довіри до радіо як з боку прямих клієнтів, так і рекламних агентств.
Для забезпечення максимально прозорої та професійної процедури обрання переможця тендеру, та укріплення довіри до процесу проведення дослідження радіовимірювання, «Радіокомітет» запросив як незалежного експерта компанію Kwendi, що спеціалізується на дослідженнях, аналізі та прогнозуванні впливу мас-медіа. Коментує Світлана Калініна, керуючий партнер Kwendi media audit: «НАМ поставив завдання забезпечити прозорість проведення тендеру щодо вимірювань аудиторії радіо. Ми погодились, адже маємо багаторічний досвід та відпрацьовані технології проведення тендерів серед медійних агентств. Наша функція, як зовнішнього експерта, полягає у тому, щоб забезпечити належне проведення процедури, просту та зрозумілу систему вибору переможця».
Як вже повідомляв «Радіокомітет», тендер було оголошено у зв’язку з закінченням договіру з компанією GFK, що проводила дослідження радіослухання упродовж останніх чотирьох років. Дослідницька компанія GfK Ukraine виграла тендер на радіовимірювання в листопаді 2011 року. До цього дослідження ринку проводила компанія TNS Ukraine. Радіовимірювання проводиться в Україні з 2008 року.
«Радіокомітет» — міжгалузеве об'єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України — група ТАВР, «Український медіа холдинг», Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції — Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, UMG та Radio Expert — та, у якості керівного партнера, — Незалежна асоціація телерадіомовників. «Радіокомітет» функціонує 9 рік поспіль, він створений задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

03 октября 2015 в 11:46

Поделиться ссылкой на FaceBookПоделиться ссылкой на LinkedInПоделиться ссылкой на TwitterПоделиться ссылкой вКонтактеПоделиться ссылкой в ЖЖПоделиться ссылкой на Я.руПоделиться ссылкой на mail.ру

Предыдущая статья

Радіо ЄС припинило співпрацю з ГФК Юкрейн(02 октября 2015 в 01:41)

 

Ник
Ваше мнение
Я — не робот
Загрузка...